Get your own Digital Clock


saia N00R ADILA BT YUS0F <3

Selasa, 8 Mac 2011

~arti persahabatan~

assalamualaikum ..
     0llaaaa > , < ..

        i'm new here
        saya budak bru blajar lhaa ktakan . hee
        aku bwu create jea bl0g nyh .
        twu p0wn atas ihsan kwn aku ..
        thengs n0or syuhada . ily <3
        dh2 tam0 pnjng kn cerita ..

haa apa arti prsahabatan buad anda ???
        
         adakah ia seindah yg dsangka ?
         aku besh c0z dpt kwn yg baek n yg pling pnting sma py0 nan aq . h0h0x
         pape p0wn kwn anda adalah yg trbaek ...
         right ?? ..
         i l0ve my fwend s0 much .. hehe
         0ke da mrapu aku ...
         untuk mngelakkan mnjdi lbih tr0k ..
         aku kna st0p kat cni dlu ..
         jmpa lgy .
                bubye
~didiey~
        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan